محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 40
  • بازدید دیروز : 80
  • بازدید کل : 46745

لذت جنسی بدون جنس مخالف


همانطور که می دانید نیاز جنسی یکی از اصلی ترین نیازهای هر فرد است که از طریق آن افراد می توانند تولید مثل کنند . نیاز جنسی اگر در مسیر درست هدایت شود باعث آرامش روانی و روحی شده و همچنین اگر در مسیر درست قرار نگیرد باعث انحراف و اختلالات جنسی می شود .

زمانی که نیاز جنسی افراد سرکوب می شود یا در مسیر نادرست قرار می گیرد ، فرد به خود ارضایی یا استمنا روی می آورد و نیاز خود را به این شکل تخلیه می کند ؛ که یک روش انحرافی نامیده می شود . خودارضایی یعنی اینکه فرد در مواقعی که نیاز جنسی آن ها تامین نشود ، دست به آلت تناسلی خود می زند یا از روش های دیگر سعی می کند به لذت جنسی برسد .

عواملی که باعث می شود فرد به خودارضایی روی بیاورد مختلف است اما مهم ترین آن تامین نیازهای جنسی است . خودارضایی که یک روش انحرافی نیز نامیده می شود می تواند عوارض گوناگونی نیز برای زن و مرد داشته باشد .

 

دلایل خودارضایی

همانطور که گفتیم یکی از اصلی ترین دلایل استمنا می تواند عدم تامین نیاز جنسی افراد باشد ، از عوامل دیگر خودارضایی می توان به زمانی که افراد در جمع قرار نمی گیرند ، آشنایان که خودارضایی را پیشنهاد می دهند ، افرادی که در اوقات فراغت بیکار هستند ، افرادی که با جنس مخالف دوستی دارند ، آن هایی که به دنبال عوامل محرک جنسی هستند ، افرادی که دچار اختلالات روانی هستند یا آن هایی که لباس های نامناسب تن می کنند .

 

زمانی که افراد در جمع قرار نمی گیرند

افرادی که تصمیم به خود ارضایی می گیرند سعی می کنند تنها باشند و در جمع حضور نداشته باشند . اغلب افرادی که تنها هستند به خود ارضایی فکر می کنند ؛ به طور کلی می توان گفت افراد تنها ، منزوی یا گوشه گیر بیشتر روی به خود ارضایی می آورند .

در نتیجه شاید تا به حال شنیده باشید که یکی از روش های ترک خود ارضایی ، این است که فرد تنها نماند و در جمع های خانوادگی یا دوستانه حضور داشته باشند . به طور کلی می توان گفت افرادی که روابط اجتماعی بالایی دارند کمتر به سمت استمنا می روند .

حتما بخوانید: صفر تا صد بلوغ جنسی و جسمی

آشنایان که خودارضایی را پیشنهاد می دهند

در صورتی که نزدیکان یا دوستان فرد عمل خودارضایی را انجام دهند ، فرد را نیز تشویق می کند برای لذت جنسی ، خود ارضایی کند . همچنین دوستان منحرفی که در مورد مسائل جنسی و تحریک کننده صحبت می کنند باعث تحریک فرد شده ، در نتیجه فرد به خودارضایی روی می آورد .

 

 

افرادی که وقت آزاد دارند

افرادی که بیکار هستند و برای زندگی خود برنامه ای ندارند ، دست به انجام هر کاری می زنند . علت اصلی تمامی مشکلات و انحرافات می تواند بیکاری و تنهایی باشد . جوانانی که در اوقات فراغت خود برنامه ای نداشته باشند و تنها باشند ، فکر آن ها ممکن است به عوامل انحرافی کشیده شود .

در نتیجه می توان گفت جوانان بیکار اغلب در تنهایی تسلیم وسوسه های شیطانی می شوند و به خودارضایی و دیگر مسائل انحرافی روی می آورند .

 

افرادی که با جنس مخالف دوستی دارند

در روابط دوستی دختر و پسر به یکدیگر ابراز علاقه می کنند حتی گاهی ممکن است در مورد مسائل جنسی نیز صحبت کنند و به دلیل ممنوعیت رابطه جنسی بین آن ها ، روی به خودارضایی می آورند .

زمانی که دختر و پسر در مورد مسائل عاطفی یا جنسی با یکدیگر صحبت می کنند ، هر دو آن ها تحریک می شوند و پس از اینکه از هم جدا شده اند نیز ذهن آن ها از این افکار پر شده است و در نتیجه نیاز جنسی خود را از طریق استمنا تخلیه می کنند .

بیشتر بخوانید: همسرتان به چه روش هایی می تواند خیانت کند

آن هایی که در معرض عوامل محرک جنسی هستند

گاهی افراد از طریق ماهواره ، شبکه های اجتماعی یا اینترنت ، تصاویر و صحنه های تحریک کننده را مشاهده می کنند و به این دلیل که شریک جنسی ندارند دست به خودارضایی می زنند . حتی ممکن است لباس نامناسب در تن برخی از افراد باعث تحریک فرد شود و فرد را به سمت استمنا بکشد .

 

 

افرادی که دچار اختلالات روانی هستند

همانطور که گفتیم تامین نیازهای جنسی انسان اگر در مسیر درست باشد ، باعث آرامش روانی فرد می شود اما گاهی برخی از انسان ها بر این باور هستند که خود ارضایی نیز باعث آرامش می شود که باید گفت این چنین نیست .

به طور مثال برخی از افرادی که دچار اضطراب و استرس هستند فکر می کنند تنها راه رسیدن به آرامش ، استمنا است در نتیجه در زمان تنهایی به خود ارضایی روی می آورند . اما این آرامش موقتی است و زمانی که فرد به ارگاسم برسد این آرامش تمام می شود .

اغلب افراد پس از خودارضایی به مشکلات و عوارض آن برای بدن فکر می کنند در نتیجه فرد احساس گناه می کند و همچنین عذاب وجدان نیز دارد که ممکن است استرس و اضطراب فرد را بیشتر کند .

 


آن هایی که لباس های نامناسب تن می کنند

شاید تا به حال این موضوع را نشنیده باشید که لباس های تنگ و چسبنده باعث می شود جریان خون در ناحیه کمر و لگن افزایش پیدا کند ، به این دلیل که افزایش جریان خون باعث تحریک آلت تناسلی فرد می شود و فرد تمایل بیشتری به خود ارضایی پیدا می کند .

در نتیجه می توان گفت از لباس هایی که تنگ و چسبان هستند استفاده نکنید ؛ برای اینکه فکر شما به سمت خودارضایی نرود در زمانی که تنها هستید از لباس های مناسب داخل خانه و گشاد استفاده کنید که سبب تحریک آلت تناسلی نیز نشود .

در ادامه بخوانید: مراقب خود ارضایی کودکان خود باشید



سوالات متداول

 

1- ✔️ چرا افراد خودارضایی می کنند ؟

✔️ افراد به دلایل مختلفی ممکن است به خودارضایی روی بیاورند ، در زمانی که نیاز جنسی آن ها سرکوب شده باشند خوداراضایی می کنند که در متن مقاله بیشتر در مورد جزئیات توضیح داده شده است .



2- ✔️ از نشانه های افرادی که خودارضایی می کنند چیست ؟

✔️ برخی از افرادی که عادت به تنهایی داشته و علاقه ای به حضور در جمع ندارند یا دچار اختلالات روانی مانند گوشه گیری و افسردگی شده باشند ممکن است در تنهایی خوداراضایی کنند .



3- ✔️ آیا ممکن است در صورت داشتن رابطه جنسی باز هم فرد خودارضایی کند ؟

✔️ بی شک بلکه زیرا خودارضایی حتی ممکن است بین زن و مردی که ازدواج کرده اند نیز اتفاق بیفتد که در متن مقاله بیشتر به جزئیات آن اشاره شده است .

منبع : لذت جنسی بدون جنس مخالف

  انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 35

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما