محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 106
  • بازدید کل : 45158

نشانه شکست عشقی در مردان


شکست عشقی یکی از تلخ ترین تجربه های هر فردی است که آن را تجربه می کند و تاثیرات بسیار زیادی بر خلق و خو و عملکرد او دارد ، این شکست عشقی در مردان و زنان متفاوت از هم است و دوره سوگواری متفاوتی را تجربه می کنند .

برخی مواقع فردی را که به او نزدیک هستید و یا در شرف آشنایی با او هستید را می بینید که رفتار ها و خلق و خو او تغییر کرده و یا غیر عادی است . شناخت علائم شکست عشقی به شما در تشخیص آن و حمایت فرد کمک می کند ، قابل ذکر هست که تشخیص این علائم ها در مردان و پسران سخت تر از زنان است ، زیرا مردان در بروز احساسات و افکار ضعیف تر هستند و برای حفظ وجهه خود ضعف و ناراحتی خود را پنهان می کنند ، در این مقاله بررسی و تشخیص نشانه های شکست عشقی در مردان توضیح داده شده است .

 

نشانه های شکست عشقی در مردان

گاهی افراد نزدیک خود را مشاهده می کنید که رفتار و خلقشان تغییر چشمگیری داشته و نگران او شده و زمانی که از او سوال می پرسید جوابی دریافت نمی کنید . گاهی این ناراحتی به دلیل شکست عشقی و اتمام رابطه او با فرد مورد علاقه وی است ، این فرد می تواند یکی از دوستان شما و یا حتی فرزندتان باشد ، شناخت نشانه های شکست عشقی منجر به تشخیص راحت و کمک به این افراد می شود ، در این جا برخی نشانه های شکست عشقی در مردان مطرح شده است .

اضطراب و استرس زیاد در مردان : زمانی که شکست عشقی در مردان رخ می دهد برخی هورمون های آن ها زیاد شده و منجر به افزایش استرس و اضطراب در آن ها می شود که خود منجر به بروز خشم و افزایش مصرف الکل یا سیگار است .

شکایت های جسمی در مردان : شکست عشقی منجر به درد های فیزیکی می شود ، به خصوص پسران به دلیل پنهان احساسات و عواطف خود بیشتر دچار درد های جسمی می شوند ، برای مثال سردرد ، درد در ناحیه قلب ، سنگینی قفسه سینه ، افزایش فشار خون و یا درد های جسمی دیگر می تواند ناشی از شکست عاطفی در مردان باشد .

افسردگی ناشی از شکست عشقی : افراد در مراحل گذر از شکست عشقی گاهی افسردگی را تجربه می کنند که این افسردگی علائمی دارد برای مثال خواب فرد به هم می ریزد ، علاقه خود را به کار هایی که دوست دارد از دست می دهد ، خلق پایینی دارد ، خستگی زیاد و بی حوصله است .

 

خشم ناشی از شکست عشقی : نشانه دیگری از شکست عشقی در مردان پرخاشگری است که می تواند همراه با استرس و اضطراب و یا افسردگی در فرد باشد ، این مردان زود از کوره در می روند و تحمل و صبر پایینی دارند ، خشم یکی از مراحل سوگواری پس از جدایی است که وجود آن در فرد سوگوار طبیعی تلقی می شود .

ارتباط گیری غلط : گاهی مردان به دلیل شکست عشقی با زنان جدید زیادی ارتباطات کوتاه مدت برقرار کرده و روابط جنسی متعددی دارند که برای فراموشی و انکار رابطه قبلی آن ها است .

عدم صحبت در مورد ارتباط عاطفی خود : زمانی که مردان از رابطه عاطفی خود خارج می شوند و شکست عشقی را تجربه می کنند ، تمایلی به صحبت در مورد فرد قبلی نداشته و زمانی که شما این مسئله را مطرح کنید بحث را به بیراهه می کشاند .

 

حتما بخوانید: شکست عشقی در مردان

 

نشانه های شکست عشقی در مردی که به تازگی شناختید

شما با پسری آشنا شده اید ، اما چیزی در مورد او وجود دارد که به نظر می رسد درست نیست . آیا خلق و خوی اوست ؟ آیا او در اطراف شما مردد به نظر می رسد ؟ آیا او به طور مداوم از رابطه قبلی خود صحبت می کند و وقتی این کار را می کند مثل غر زدن است ؟

قبل از این که شما وارد رابطه جدیدی شده و خود درگیر شکست عشقی شوید بهتر است برخی نشانه های شکست عشقی در مردان را بشناسید تا در صورتی که این علائم در فرد مقابل شما وجود داشت آن را تشخیص داده و از ورود به رابطه با آن مرد جلوگیری کنید .

صحبت در مورد عشق قبلی : همه افراد ممکن است در روابط جدید خود گاهی در مورد روابط قبلی خود صحبت کنند ، اما اگر مرد مقابل شما مدام در این باره صحبت کرده و صحبت های او همراه با خشم است به این معنا است که هنوز به فکر رابطه قبلی خود است و احتمالا درگیر شکست عشقی می باشد .

مردد در برقراری تعهد : اگر فرد مقابل شما از وارد شدن به رابطه و تعهد می ترسد ممکن است به دلیل شکست عشقی قبلی خود باشد .

اظهار نظر مبهم در مورد عشق : اگر مرد مقابل شما در مورد عشق نظرات مبهم و عموما منفی می دهد و یا باور دارد که تمامی روابط پایانی خواهند داشت ، عموما به دلیل شکست عشقی فراموش نشده در او است .

پر رمز و راز : مردانی که شکست عاطفی را تجربه کرده و آن را فراموش نکرده اند معمولا پر رمز و راز هستند ، شفاف صحبت نمی کنند و از خود اطلاعاتی بروز نمی دهند .

عدم ثبات در وضعیت عاطفی : گاهی او آماده برقراری ارتباط است و متعهد بوده و علاقه خود را بروز می دهد و گاهی دقیقا عکس این رفتار را از خود نشان می دهد و انگار کشمکشی درونی با خود دارد ، این مردان معمولا به دلیل شکست عاطفی خود این گونه رفتار می کنند .

مشکل اعتماد : فرد گاهی به شما اعتماد دارد و حرف هایتان را باور می کند و گاهی شما را در مورد مسائل مختلف مورد سوال قرار می دهد و نسبت به شما بی اعتماد می شود ، گرچه گاهی خود فرد از این که نمی تواند اعتماد کند ناراحت است .

مقایسه با فرد قبلی : اگر مرد مقابل شما مدام رابطه قبلی و یا فرد قبلی را با شما مقایسه می کند به این معناست که همچنان او را فراموش نکرده است .

صحبت منفی در مورد خود : اگر مرد مقابل تصویر منفی از خود داشته و مدام خود را نقد می کند و به ندرت از خود تعریف می کند ممکن است در مرحله گذر از شکست عشقی باشد .

در ادامه بخوانید: توصیه به پسران پس از شکست عشقی

 

کلام آخر

تشخیص نشانه های شکست عشقی در مردان به شما برای درک و حمایت عاطفی از آن ها کمک می کند و همچنین شما را از نگرانی در مورد او خارج می کند . یکی از راه های کمک به این افراد اجازه گذر از دوره سوگواری پس از شکست عشقی است ، این دوره می تواند زمان زیادی ببرد و جلوگیری از آن منجر به آسیب های روانی و جسمی به فرد می شود در صورتی که عملکرد فرد بیش از حد مختل شده است می توانید او را به دیدن روانشناس و مشاور دعوت کنید .



سوالات متداول

 

1- ✔️ نشانه های شکست عشقی در مردان چیست ؟

✔️ شکست عشقی در مردان مراحل و نشانه هایی دارد که با شناخت آن می توان فردی را که درگیر آن است تشخیص دهیم ، در متن مقاله توضیحات بیشتری ارائه شده است .



2- ✔️ نشانه های شکست عشقی در مردی که با آن آشنا شده اید چیست ؟

✔️ اگر مردی که قصد آشنایی با او را دارید ، نشانه هایی از شکست عشقی در خود نشان می دهد بهتر است با او وارد ارتباط نشوید ، برای شناخت این نشانه ها به متن مقاله مراجعه کنید .



3- ✔️ چگونه از مردی که شکست عشقی را تجربه می کند حمایت کنیم ؟

✔️ برای کمک به مردی که شکست عشقی خورده است ابتدا باید نشانه های ان را بشناسید که در متن مقاله توضیح داده شده است .

منبع : نشانه شکست عشقی در مردان

  انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 24

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما