محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 103
  • بازدید دیروز : 106
  • بازدید کل : 45251

کاندوم خاردار چیست


تعریف کاندوم در طول سال ها تغییر کرده است. به طوری که در گذشته کاندم یک روش پیشگیری از بارداری بود که اساساً برای انجام یک رابطه جنسی ایمن ، جلوگیری از بارداری ناخواسته و جلوگیری از بیماریهای مقاربتی مورد استفاده قرار می گرفت. اما اکنون تبلیغات کاندوم ها عموما حول محور اضافه کردن طعم و لذت بیشتر به رابطه جنسی مطرح می شود.

امروزه در انتخاب کاندوم به طعم های متنوع آن ها، تاخیری بودن و یا خاردار بودن آن توجه می کنیم تا لذت رابطه جنسی خود را به اوج برسانیم. در این مقاله قصد داریم یک نوع از کاندوم های پر طرفدار به نام کاندوم خاردار را معرفی کنیم و مزایا و عوارض استفاده از این نوع کاندوم را به طور کامل شرح دهیم.

 

کاندوم خاردار و انواع آن

کاندوم های خاردار یکی از انواع کاندوم ها بوده و دارای برجستگی های کوچکی هستند که می توانند به صورت گرد یا هرمی شکل باشند. این برجستگی ها ممکن است در قسمت داخلی کاندوم که با آلت تناسلی مرد در ارتباط است، وجود داشته باشد و یا در قسمت بیرونی کاندوم قرار داشته باشند که تحریک بیشتری برای زن به همراه خواهد داشت و یا به صورت داخلی و خارجی کاندوم به صورت توام وجود داشته باشند.

محل قرار گیری آج ها و برامدگی های روی کاندوم های خار دار، متنوع هستند. برخی از این برامدگی ها در قسمت پایینی قرار دارند تا باعث تحریک بیشتر نقطه کلیتوریس زن شوند و برخی دیگر بر روی بدنه و یا در قسمت کلاهک کاندم قرار دارند. کاندوم های خاردار به طور کلی باعث اصطکاک بیشتر در ناحیه واژن زن شده و تحریک و لذت بیشتری برای او به ارمغان می آورند.

حتما بخوانید: سوالات شناخت علایق همسر

انواع کاندوم های خاردار شامل موارد زیر می شود:

کاندوم خاردار معمولی: این نوع کاندم خارهای بسیار ریز شبیه به نقطه دارد به همین دلیل به آن کاندوم نقطه ای نیز می گویند.

کاندوم خاردار درشت: تعداد خارهای موجود در روی کاندوم های خاردار درشت دو نوع است، یکی 690 خار و دیگری 1001 خار دارد و بزرگی این خارها سه برابر کاندوم های خاردار معمولی هستند. خارهای درشتی که در سرتاسر کاندوم قرار گرفته اند، وجه تمایز این نوع کاندوم با دیگر مدل های کاندوم خاردار می باشد.

کاندوم خاردار خیلی درشت: این نوع کاندوم که به کاندوم فضایی معروف است کاملا متفاوت هستند و برجستگی های بزرگی روی بدنه خود دارند که اگر درست استفاده شوند، می توانند نقطه جی و کلیتوریس زن را به شدت تحریک کنند.

کاندوم خاردار ژله ای قابل شستشو: این نوع کاندوم از جنس لاتکس نیست و سیلیکونی است، به همین جهت خاصیت شستشو دارد. نکته مورد توجه در مورد استفاده از کاندوم قابل شستشوی خاردار این است که بهتر است زیر آن از یک کاندوم دیگر استفاده شود زیرا این کاندوم بیشتر جنبه افزایش لذت جنسی دارد و در پیشگیری از بارداری و بیماری های مقاربتی، تقریبا عملکرد ضعیفی دارد. برای این منظور می توان از کاندوم های زنانه و یا مردانه استفاده کرد.

 

فواید استفاده از کاندوم خاردار

به طور کلی این نوع کاندوم توسط سه دسته از مردان مورد استفاده قرار می گیرد. گروهی از افراد از کاندوم های خاردار برای افزودن بر لذت سکس خود استفاده می کنند، برخی برای ایجاد یک سکس خشن و دسته آخر آقایانی هستند که احساس می کنند دهانه رحم شریک جنسی شان کمی گشاد شده است و تحریک اتفاق نمی افتد.

از میان این افراد بهترین و درستترین استفاده را گروه سوم به عمل می آورند. زیرا در برخی از زوج های پا به سن گذاشته، به دلیل زایمان های پیاپی، واژن زن نسبت به حالت طبیعی کمی بازتر می شود و در چنین شرایطی آلت تناسلی مرد نمی تواند تحریک لازم را برای دیواره داخلی واژن زن ایجاد کند و استفاده از کاندوم های خار دار می تواند، انتخاب مناسبی باشد.

از طرف دیگر این نوع کاندوم ها نیز مانند کاندوم های تاخیری برای مردانی که اعتماد به نفس پایینی دارند و فکر می کنند که توان ارضا کردن شریک جنسی خود را ندارند، می تواند بسیار مفید باشد.

حتما بخوانید: روش های بالا بردن اعتماد به نفس

 

عوارض استفاده از کاندوم خاردار

استفاده از محصولات جانبی برای افزایش لذت رابطه جنسی باید به اندازه اتفاق بیفتد در غیر این صورت ممکن است با استفاده نابجا، صدمات جبران ناپذیری بر خود و شریک جنسی تان وارد کنید. در این بخش از مقاله مواردی که می تواند عوارض استفاده طولانی مدت از کاندوم های خاردار باشد، بیان شده اند.

از بین رفتن لطافت و شادابی دیواره واژن

توصیه شده است که تازه عروس و داماد ها از این نوع کاندوم در روابط جنسی خود استفاده نکنند زیرا در سنین جوانی دیواره کانال واژن لطیف و حساس است و استفاده مداوم از کاندوم خاردار می تواند باعث از بین رفتن این شادابی و لطافت شود و در نتیجه به مرور از لذت جنسی زن کاسته خواهد شد و رسیدن به ارگاسم بسیار دشوار خواهد شد.

عفونت واژن

کاندوم خاردرشت ممکن است باعث ایجاد خراش هایی در دهانه رحم زن شود که همین امر می تواند زمینه ای برای ورود انواع باکتری ها، میکروب ها، قارچ ها و ویروس های خطرناک باشد. علاوه بر این با حساس شدن دیواره واژن، اگر هم زمانی بخواهید از یک کاندوم خوب و با کیفیت استفاده کنید ، به آن حساسیت نشان خواهید داد و درد و رنج زیادی را تحمل خواهید کرد.

اثرات مخرب روحی و روانی

در صورتی که زن و مردی در سنین جوانی از این کاندوم ها به صورت افراطی استفاده کنند، بعد از گذشت مدتی قوای جنسی خود را از دست خواهند داد و پس از آن با هیچ روشی به ارگاسم نخواهند رسید. بنابراین در استفاده از این محصول بسیار محتاط عمل کنید تا آینده زندگی زناشوییتان به خطر نیفتد.

کلام آخر

کاندم های خاردار با وجود محبوبیتی که در میان زوجین پیدا کرده اند، می توانند در صورت استفاده طولانی مدت و یا ناصحیح عوارض جبران ناپذیری داشته باشند. بنابراین بهتر است از این نوع کاندوم تنها مردانی استفاده کنند که همسرشان به علت زایمان دچار گشادی واژن شده اند تا بتوانند سکس لذت بخشی داشته باشند.

در ادامه بخوانید: شناخت همسر



سوالات متداول

 

1- ✔️ انواع کاندوم خاردار کدامند؟

✔️ انواع این نوع کاندوم شامل نقطه ای، خار درشت، فضایی و قابل شستشو هستند که برای آشنایی با هر کدام از آن ها می توانید به متن مقاله مراجعه کنید.



2- ✔️ فواید استفاده از کاندوم خاردار چیست؟

✔️ این نوع کاندوم می تواند در روابطی که زن دچار گشادی واژن است، بیشترین کاربرد را داشته باشد که در مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.



3- ✔️ عوارض استفاده از کاندوم خاردار چیست؟

✔️ عفونت، اثرات مخرب روحی و روانی و دیگر مواردی که در مقاله توضیح داده شده اند، از عوارض استفاده نابجا و افراطی از کاندوم های خاردار است.

منبع : کاندوم خاردار چیست

  انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 7

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما