محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 104
  • بازدید کل : 45266

کاندوم برقی چیست


امروزه اهمیت رابطه جنسی در دوام زندگی زناشویی کاملا تایید شده است. به همین دلیل زوجین برای بالا بردن کیفیت سکس خود، از انواع پوزیشن ها و انواع وسایل افزاینده لذت جنسی را استفاده می کنند. یکی از مواردی که می تواند به بالاتر بردن رضایت جنسی زن و مرد کمک کند، کاندوم های متنوعی است که با امکانات متفاوت به بازار عرضه می شوند.

بعضی از کاندوم ها مانند کاندوم های تاخیری می توانند مدت رابطه جنسی را بالا ببرند، بعضی دیگر می توانند رنگ و بوی مطبوعی تولید کنند مانند کاندوم های طعم دار و گروهی دیگر از کاندوم ها که مورد توجه زوجین قرار می گیرند و می توانند مزایای زیادی داشته باشند، به کاندوم های برقی معروفند. در این مقاله این نوع کاندوم را معرفی می کنیم و شما را با نحوه استفاده از آن آشنا می کنیم.

 

کاندوم برقی چیست

در ابتدای امر لازم است بگوییم که اگرچه ممکن است با شنیدن نام کاندوم برقی، یک نوع کاندوم را متصور شوید که نوعی پوشش محافظتی است، اما این وسیله در اصل کاندوم نیست و فقط یک حلقه است که به دور آلت تناسلی مرد قرار می گیرد و با حرکت ویبراتور خود می تواند مشکلات نعوظ را برطرف کند و میل جنسی را بالا ببرد. از دیگر اسامی که برای این نوع حلقه به کار می رود می توان به حلقه تاخیری، حلقه دیرانزالی و حلقه نعوظ اشاره کرد.

این حلقه از جنس لاتکس یا سیلیکون است و قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد، بنابراین برای هر سایز آلتی مناسب است. این وسیله توسط یک باتری کوچک که در محفظه بالایی آن تعبیه شده شروع به لرزش می کند. این باتری ها قابلیت شارژ مجدد ندارند و در صورت اتمام شارژ باید باتری ها را عوض کنید (عمر این باتری ها حدود 60 تا 80 دقیقه است).

حلقه ویبراتور در انتهای آلت تناسلی مرد قرار می گیرد و می تواند به تنهایی و یا به طور همزمان با کاندوم دیگر استفاده شود. نحوه اثر بخشی این حلقه های لذت آفرین به این شکل است که جریان خون را در آلت تناسلی مرد نگه می دارد و مانع از بازگشت آن می شود، بنابراین آلت تناسلی مرد در حالت نعوظ باقی می ماند و می تواند مدت زمان بیشتری به رابطه جنسی خود ادامه دهد.

حتما بخوانید: آموزش مسائل جنسی قبل از ازدواج

 

نحوه استفاده از کاندوم برقی

حلقه های ویبراتور را می توان با انواع کاندوم ها، انواع اسپری یا ژل های تاخیری، روان کننده ها و غیره استفاده کرد و این کار هیچ ممنوعیتی ندارد. همچنین نکته دیگر در خصوص این کاندوم های برقی قابلیت چند بار استفاده بودن آن هاست به این شرط که پس از استفاده باتری ها را خارج کنید و حلقه را به طور کامل با آب و صابون بشویید و پس از خشک کردن درون یک کیسه فریزر تمیز قرار دهید و حتما دقت کنید که این حلقه ها را به دور از عطر و ادکلن و مواد حلال شیمیایی قرار دهید.

توصیه ما به شما استفاده همزمان از حلقه های برقی و کاندوم های محافظتی است. بنابراین اگر قصد دارید به این شکل از کاندوم برقی استفاده کنید، لازم است ابتدا کاندوم مردانه را روی آلت خود قرار دهید و سپس حلقه ویبراتور را به گونه ای به دور آلت خود قرار دهید که روی کاندوم و در قسمت انتهایی آن قرار گیرد یعنی حلقه انتهایی کاندوم بین حلقه ویبراتور و بدن شما قرار گیرد.

قسمت برجسته حلقه به یک دکمه برای خاموش و روشن کردن مجهز است و اگر آن را در حالت روشن قرار دهید آلت تناسلیتان با کمک لرزش های دستگاه ویبراتور تحریک شده و به حالت نعوظ در می آید و می توانید رابطه جنسی خود را با لذت فراوان به انجام برسانید. برای داشتن اطلاعات درباره خوشبختی در زندگی زناشویی خود کلیک کنید.

 

فواید استفاده از کاندوم برقی

با توجه به توضیحات ذکر شده می توانید برای ایجاد لذت بیشتر و بالا بردن کیفیت رابطه جنسی خود از کاندوم های برقی استفاده کنید. این نوع کاندوم ها مزایایی دارند که در این بخش از مقاله به آنها اشاره شده است.

تاخیر در ارضا شدن مردان

با وجود اینکه کاندوم های تاخیری بیشتر برای تاخیر در ارضا استفاده می شود اما با توجه به اینکه حلقه های ویبراتور در انتهای آلت تناسلی مرد قرار می گیرند و با کنترل جریان خون در رگ تحتانی آلت تناسلی مرد، باعث افزایش مدت زمان انزال آن ها می شوند. به همین دلیل استفاده از کاندوم برقی برای آقایانی که مبتلا به زود انزالی هستند بسیار توصیه می شود.

رفع مشکل نعوظ در مردان

این نوع کاندوم باعث می شود که آلت تناسلی مرد در مدت زمان کمی به حالت نعوظ برسد و برای مردانی که در نعوظ مشکل دارند بسیار مفید است.

افزایش لذت جنسی در زنان

مزیت کاندوم های برقی تنها به آقایان محدود نمی شود و جالب است بدانید که لرزش حلقه ها نقطه جی زنان را نیز تحریک می کند و موجب ارگاسم عمیق تر آنان در حین رابطه جنسی می شود.

امکان استفاده همزمان با کاندوم

از دیگر فواید استفاده از حلقه های ویبراتور قابلیت استفاده همزمان آن ها با انواع کاندوم ها است که باعث می شود علاوه بر افزایش لذت رابطه جنسی، یک سکس ایمن را هم تجربه کنید.

حتما بخوانید: مشکلات زناشویی خود را به صفر برسانید

باید و نباید ها در استفاده از کاندوم برقی

در رابطه با استفاده از کاندوم های برقی نکاتی وجود دارد که باید رعایت شوند تا بتوانید سکس بی نقص داشته باشید. بنابراین موارد ذکر شده در این بخش از مقاله را مطالعه کنید و حتما این موارد را به کار ببرید.

  • نکته قابل توجه در رابطه با استفاده از این وسیله، عدم وجود شرایط سنی است به این معنی که هر مردی می تواند در رابطه جنسی خود از مزایای کاندوم های برقی بهره ببرد. اما با این وجود این محصول برای مردانی که سن بالای 18 سال دارند، مفید تر است.

  • شستشوی تمیز و دقیق کاندوم های برقی را به عنوان یک باید دیگر در نظر بگیرید و بدانید که در صورتی که این حلقه ها آلوده باشند می توانند منجر به انواع بیماری و زخم های پوستی شوند. بنابراین حتما در صورتی که این حلقه ها آلوده، پاره و یا کهنه شدند، آنها را تعویض کنید.

  • اگر به انواع بیماری های خونی مبتلا هستید و یا دچار کم خونی هستید از این نوع از کاندوم ها استفاده نکنید و یا حتما قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

  • مدت زمان استفاده مداوم از این دستگاه نباید بیشتر از 20 دقیقه باشد، زیرا محدود کردن خون در آلت تناسلی تان می تواند منجر به انواع بیماری های عروقی شود.

  • و در نهایت اگر به این نوع از کاندوم حساسیت دارید و یا در هنگام استفاده از آن دچار درد و ناراحتی می شوید، به هیچ وجه از آن استفاده نکنید.

 

کلام آخر

یکی از انواع کاندوم هایی که باعث افزایش مدت زمان رابطه جنسی و ارگاسم بهتر زن و مرد می شود، کاندوم های برقی هستند که اگر به درستی استفاده شوند می توانند یک سکس لذت بخش را رقم بزنند.

 

در ادامه بخوانید: کاندوم زنانه چیست



سوالات متداول

 

1- ✔️ کاندوم برقی چیست؟

✔️ این کاندوم در واقع نوعی حلقه است که به دور آلت تناسلی مرد قرار می گیرد و توضیحات تکمیلی در مورد آن در متن مقاله بیان شده است.



2- ✔️ نحوه استفاده از کاندوم برقی به چه صورت است؟

✔️ برای استفاده از کاندوم برقی باید آن را در انتهای تحتانی آلت تناسلی مرد قرار دهید و بهتر است که با یک کاندوم مردانه دیگر به طور همزمان به صورتی که در مقاله بیان شده است، استفاده شود.



3- ✔️ فواید استفاده از کاندوم برقی چیست؟

✔️ این نوع کاندوم در درمان زود انزالی استفاده می شود علاوه بر این مزایای دیگری نیز در ارگاسم مرد و زن دارد که در مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

منبع : کاندوم برقی چیست

  انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 6

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما