محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 104
  • بازدید کل : 45259

علت علاقه به رابطه جنسی خشن


رابطه جنسی میان زوجین به شرط این که با رعایت اصول انجام گیرد می تواند بسیار لذت بخش و ارضا کننده باشد. یکی از مهمترین اصولی که در روابط جنسی مطرح می شوند، توجه به علایق و سلیقه شریک جنسی در حین رابطه است. این که همسرتان چه نوع پوزیشنی را ترجیح می دهد، به چه مقدار معاشقه قبل از رابطه جنسی نیاز دارد و چه نوع سکسی می تواند برایش ارضا کننده باشد بسیار اهمیت دارد.

گاهی نوعی از سکس برای زن و یا مرد جذابیت دارد که به سکس خشن و وحشی معروف است. زنان و مردانی که سکس وحشی را ترجیح می دهند، بیشترین لذت را از خشونت در حین سکس می برند و به ارگاسم می رسند. در این مقاله می توانید این نوع سکس را بشناسید و علت علاقه افراد به آن را بدانید.

 

علت علاقه به رابطه جنسی خشن

به طور کلی رابطه جنسی خشن مورد علاقه برخی مردان و زنان قرار دارد که در این بخش از مقاله قصد داریم علت های این علاقه را برایتان شرح دهیم.

کاهش فاصله زمانی بین ارگاسم مرد و زن

طی تحقیقاتی که انجام گرفته است بسیاری از زنان گزارش کردند که با وجود خشونت در رابطه جنسی شان، خیلی زودتر به ارگاسم رسیده اند. علاوه بر این، زنان اعلام کرده اند که با رابطه جنسی وحشی زودتر به حالت ارگاسم جنسی رسیده اند.

از آنجایی که معمولا مردان در مدت 5 الی 6 دقیقه به ارگاسم می رسند و این مدت زمان برای زنان به طور متوسط حدود 13 دقیقه است، رابطه جنسی خشن به دلیل کاهش این فاصله زمانی بین ارگاسم زن و مرد محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

مشکوک بودن به خیانت جنسی از جانب زن

یکی دیگر از مواردی که احتمالا در علاقه مردان به سکس خشن تاثیر دارد، مشکوک بودن به خیانت شریک جنسی است. زمانی که مردان تصور می کنند که شریک جنسی شان به آن ها خیانت کرده و با مرد دیگری همبستر شده، یک حس رقابت قوی در وجودشان بیدار می شود.

بنابراین مردان با کمک دخول عمیق و شدید خود سعی می کنند تا به هر نحو ممکن هر گونه اثری که از فرد دیگر در بدن شریک جنسی شان وجود دارد از بین ببرند و فقط اسپرم خودشان را برای باروری زن در بدن او باقی بگذارند.

مصرف الکل قبل از رابطه جنسی

مصرف الکل می تواند منجر به تاخیر در ارگاسم و همچنین کند کردن حواس جنسی شود. ترکیب این دو عامل می توانند در مردان تمایل به سکس خشن را ایجاد کنند و او را وادار به انجام فعالیت های جنسی شدیدتر کنند.

حالات فیزیولوژیک خاص

یک سری عوامل می توانند در خلق و خو و شرایط فیزیولوژیکی مرد تاثیر بگذارند و باعث شکل گیری یک سکس وحشی شوند. از جمله این موارد می توان به مشاجره و ناراحت بودن از شریک جنسی، داشتن فعالیت شدید بدنی و ورزش اشاره کرد.

اگر مرد قبل از رابطه جنسی خود هر یک از این شرایط را تجربه کرده باشد، احتمال دارد که دچار حالت خاصی شود که به آن انتقال هیجان می گویند. به این معنی که برانگیختگی بدنی و عصبی مرد به رابطه جنسیش منتقل می شود و بنابراین سکس شدیدتر و فعال تری خواهد داشت.

دلزدگی از یکنواختی روابط جنسی

علت دیگری که ممکن است باعث علاقه مردان و زنان به این نوع سکس شده باشد، دلزدگی از گزینه های مرسوم و عادی سکس است. معمولا روابط جنسی با معاشقه شروع می شوند و به صورت معمول ادامه پیدا می کنند تا به ارضای مرد و زن ختم می شود اما کمی خشونت می تواند شور و هیجان به رابطه جنسی اضافه کند.

این پدیده که به نام اثر کولیج (Coolidge) شناخته می شود، به معنی پاسخ جنسی به جفت جنسی جدید است. به این معنی که تغییرات می تواند تحریک کننده باشند و در صورتی که رابطه جنسی همیشگیتان برایتان خسته کننده شده باشد با چنین تغییری، هورمون های مردانه و زنانه به سرعت فعال می شوند.

در ادامه بخوانید: 10 پوزیشن مناسب برای رابطه جنسی

 

نکاتی در مورد سکس خشن یا وحشی

رابطه جنسی خشن می تواند هم برای مرد و هم برای زن جذابیت داشته باشد. مردانی که غالبا چاشنی خشونت را به سکس خود اضافه می کنند، به عنوان افراد سادیسم شناخته می شوند و زنانی که از مورد آزار قرار گرفتن در حین رابطه جنسی لذت می برند، مبتلا به مازوخیسم هستند.

روابط جنسی وحشیانه ممکن است گاهی اوقات منجر به آسیب دیدگی هر یک از طرفین شود و بسیار دردناک باشد. اما اگر این نوع روابط مورد علاقه هر دو شریک جنسی باشد و به صورتی ملایم انجام گیرد به گونه ای که هیچ یک از طرفین درد نکشند، می تواند خالی از اشکال باشد.

بنابراین منظور ما از رابطه جنسی خشن در این مقاله نوع سادیسم و مازوخیسم جنسی نیست، بلکه روابط جنسی توام با خشونتی است که آسیبی به شرکای جنسی وارد نمی کند و تنها بر شور رابطه جنسی می افزاید. زیرا این نوع خشونت مورد علاقه بسیاری از زنان و مردانی است که نمی توان همگی آن ها را بیمار سادیسم یا مازوخیسم نامید.

انواع خشونت های جنسی که عمدتا زنان و مردان در رابطه جنسی خود ترجیح می دهند عبارتند از : ناخن کشیدن، ضربه زدن، فشار دادن، استفاده از کلمات رکیک و القاب توهین آمیز، پاره کردن لباس، بستن دست و پا، استفاده از چشم بند، کشیدن مو ها.

حتما بخوانید: 8 نوع خشونت جنسی

 

علت علاقه به رابطه جنسی خشن

کلام آخر

در نهایت اگر سکس خشن و وحشی را در دسته خشونت و سوء استفاده جنسی به حساب نیاوریم، می توانیم بگوییم که در صورتی که مورد علاقه هر دو شریک جنسی باشد و هیچ کدام از طرفین آسیبی نبینند، بهنجار تلقی می شود. نکته دیگر این است که علت علاقه افراد به این نوع سکس متفاوت است و نمی توان یک علت واحد را برای آن بیان کرد.



سوالات متداول

 

1- ✔️ سادیسم و مازوخیسم چیست؟

✔️ این اصطلاحات به مردان و زنانی اطلاق می شود که در رابطه جنسی خود به دنبال خشونت و آزار هستند که در مقاله توضیح داده شده اند.



2- ✔️ علت علاقه به رابطه جنسی خشن در زنان و مردان چیست؟

✔️ این امر علت های متفاوتی مانند حالات فیزیولوژیک خاص، مصرف الکل و غیره که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده اند.



3- ✔️ اثر کولیج چیست؟

✔️ اثر کولیج به معنای تحریک و تهییج جنسی به دلیل ایجاد تغییرات است که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

منبع : علت علاقه به رابطه جنسی خشن

  انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 5

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما